^ ^

Tuesday, 18 December 2012

Taktik Perogol Kejam


Aku terjumpa satu artikel ni ketika sedang menerjah blog yang aku tercari cari satu info yang amat aku perlukan,tapi tak yah lah tahu info ape coz info tu untuk aku dan cik baby aku la.So aku nak kongsi la dengan korunk,kot-kot ada yang tak tahu lagi kan.Benda ni aku mang dah tahu lama pun..jom baca.

Jenayah rogol yang semakin menjadi-jadi

Begini ceritanya;
Kawan die keluar ofis agak lewat iaitu agak malam jugak.Dia terserempak dengan seorang kanak-kanak menangis di tepi jalan.Kerana kesian dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia  sorang-sorang.Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya.

Budak tu kemudiannya menunjukkan sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya.Perempuan itu dikira berhati mulia,tanpa mengesyaki apa-apa terus bawa budak itu ke alamat tersebut.

Setibanya di rumah itu,dia pun menekan loceng pintu.Sejurus kemudian dia pengsan.Ini disebabkan loceng tersebut telah di sambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.

Apabila dia tersedar,dia berada di sebuah rumah kosong dikawasan berbukit dan tanpa sebarang pakaian di badannya.Kondom ada di merata-rata dengan air mani berhamburan.Dia langsung tak mengenali penyerangnya.

Begitulah keadaannya,jenayah sekarang makin menjadi-jadi dan teramat lah kejam.

Jika anda terserempak dengan seorang budak,jangan sesekali turuti kemahuannya,sebaliknya hantar budak itu terus ke balai polis yang berdekatan.


p/s: sila share dengan kaum hawa semua..( dah baca kan?..komen lah,ape tunggu lagi! )


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 Pengomen Terhebat:

 
Copyright © . All Right Reserved by Intanurulfateha.Com